jueves, 9 de mayo de 2013

ATREVIMENT

Començar aquesta finestra al món no es fàcil i tampoc ho serà mantindre-la, solament sóc una aficionada a la lectura i l'escriptura. Vaig a ser molt atrevida compartint amb vosaltres idees, pensaments, escrits, bé comentant la realitat o bé inventant alguna ficció. On està la línia que separa dues coses ja serà un tema a tractar i es per això el títol del bloc. Tot el que compartisca serà escrit per mi, el que no siga aixi ho faré constar.

Comence la primera entrada en valencià per què es la meua llengua materna i millor em representa però també m'expressaré en castellà, idioma que vaig utilitzar en tota la meua educació escolar (no hi havia altre llavors). 


Dessitge que alguna cosa vos agrade i estic oberta a qualsevol comentari vostre. Només hem queda reconeixer el naixement d'este bloc a Enric Sanç i els companys i companyes del Taller d'Escriptura Creativa al que he assistit aquest hivern. I per suposat a una amiga (sempre hi ha alguna amiga per mig, no?) que m'anima a l'escriptura entre altres coses. Gràcies per llegir-me. 

Regina Llavata i Salavert

No hay comentarios:

Publicar un comentario